Multiplayer
Játék
típusok:
Az összes
játék lehetőség csapatmunkán alapszik, SWAT vs Suspect.
Barricaded Suspects:
Mind a két csapat a
kommandósok és a túszejtők is pontot kapnak, ha az
ellenfél csapatából
megölnek vagy letartóztatnak egy személyt.
Az a csapat nyer, amely eléri a pont határt vagy
mikor letelik a menetidő, akinek több
pontja van. A sima lövéssel történő
hatástalanításkor 1 pont,
letartóztatáskor 5 pont íródik
jóvá az aktuális csapat/játékos
statisztikájában.
VIP escort:
Az egyik SWAT csapattag
véletlenszerűen kiválasztódik a VIP posztjára.
A túszejtőknek el kell
kapniuk a VIPt
és megkell kötözniük, 2 percig
meg kell tartaniuk, és utána végezhetnek vele. Az
SWAtosoknak kikell
menekítenie a VIPt a pálya
területén található kimenekítési
pontra, úgy, hogy
figyeljenek arra, nehogy a túszejtők
elkapják őt. A SWATosok akkor nyernek, ha
a VIP
sikeresen eléri a meghatározott pontot,
vagy ha a Suspectesek lelövik őt
mielőtt két percig
megkötöznék. A Suspectek akkor
nyernek, ha levadásszák a VIPt
miután 2 percig megkötözve
tartották, vagy ha a SWATosok
lelövik a VIPt.
Rapid Deployment:
3 v. 4. v. 5 bomba
véletlenül "elhelyeződik" a pályán. A
SWAT csapatának meg kell találni és
hatástalanítani az összes bombát a megadott
időn belül, hogy megnyerjék a kört. Ha a
SWATosoknak nem sikerül ezt megtenni az adott időn
belül, a bombák felrobbannak
és ezzel a Suspectesek
nyerik a menetet. Természetesen a Suspectek
feladata a bombák „védelme”.
Co-op:
Ez a kooperatív mód
azt takarja, hogy az alap egyjátékos mód
pályáit,
barátaiddal játszhatod végig.
Ami még
említést érdemel, az a „The Stetchkov Sindycate” kiegészítő egyik új
játékmódja:
Smash & Grab:
Ez a mód
leginkább a VIP módhoz hasonlítható, kivéve,
hogy itt nem egy konkrét személyt kell
védeni/eljuttatni a kijárathoz, hanem egy
táskát. A SWAT csapatának védelmeznie kell a
táskát, és
megakadályozni, hogy a Suspect csapat eljuttassa a kijáratig a kör
letelte előtt. Itt a letartóztatással
apróbb
trükkök alkalmazhatóak: ha egy SWAT-os
játékos tartóztat le egy suspectet,
akkor akkor a
játék
körideje csökkeni fog beállítástól
függően x idővel (alap
értelmezésben fél perc). Viszont fordított
esetű letartóztatáskor
értelemszerűen hozzáadódik ez az idő a
köridőhöz.