Multiplayer

Játék típusok:

Az összes játék lehetőség csapatmunkán alapszik, SWAT vs Suspect.

 

 

Barricaded Suspects:

Mind a két csapat a kommandósok és a túszejtők is pontot kapnak, ha az ellenfél csapatából

megölnek vagy letartóztatnak egy személyt. Az a csapat nyer, amely eléri a pont határt vagy

mikor letelik a menetidő, akinek több pontja van. A sima lövéssel történő hatástalanításkor 1 pont,

letartóztatáskor 5 pont íródik jóvá az aktuális csapat/játékos statisztikájában.

 

 

VIP escort:

Az egyik SWAT csapattag véletlenszerűen kiválasztódik a VIP posztjára. A túszejtőknek el kell

kapniuk a VIPt és megkell kötözniük, 2 percig meg kell tartaniuk, és utána végezhetnek vele. Az

SWAtosoknak kikell menekítenie a VIPt a pálya területén található kimenekítési pontra, úgy, hogy

figyeljenek arra, nehogy a túszejtők elkapják őt. A SWATosok akkor nyernek, ha a VIP

sikeresen eléri a meghatározott pontot, vagy ha a Suspectesek lelövik őt mielőtt két percig

megkötöznék. A Suspectek akkor nyernek, ha levadásszák a VIPt miután 2 percig megkötözve

tartották, vagy ha a SWATosok lelövik a VIPt.

 

 

Rapid Deployment:

3 v. 4. v. 5 bomba véletlenül "elhelyeződik" a pályán. A SWAT csapatának meg kell találni és

hatástalanítani az összes bombát a megadott időn belül, hogy megnyerjék a kört. Ha a

SWATosoknak nem sikerül ezt megtenni az adott időn belül, a bombák felrobbannak

és ezzel a Suspectesek nyerik a menetet. Természetesen a Suspectek feladata a bombák „védelme”.

 

Co-op:

Ez a kooperatív mód azt takarja, hogy az alap egyjátékos mód pályáit,

barátaiddal játszhatod végig.

 

 

Ami még említést érdemel, az a „The Stetchkov Sindycate” kiegészítő egyik új játékmódja:

 

Smash & Grab:

Ez a mód leginkább a VIP módhoz hasonlítható, kivéve, hogy itt nem egy konkrét személyt kell

védeni/eljuttatni a kijárathoz, hanem egy táskát. A SWAT csapatának védelmeznie kell a táskát, és

megakadályozni, hogy a  Suspect csapat eljuttassa a kijáratig a kör letelte előtt. Itt a letartóztatással

apróbb trükkök alkalmazhatóak: ha egy SWAT-os játékos tartóztat le egy suspectet, akkor akkor a

játék körideje csökkeni fog beállítástól függően x idővel (alap értelmezésben fél perc). Viszont fordított

esetű letartóztatáskor értelemszerűen hozzáadódik ez az idő a köridőhöz.